Fredag, hemma igen:)

Ja, då var man tillbaka igen. Hahaha har inte vant mig att använda å ä ö, vill fortfarande skriva som på tangentbordet på hotellet.

Iaf. Skönt att vara hemma igen, trots att jag lär sakna saker från Azorerna. T.ex. en person jag blev lite smått beroende av. Men men. Han hjälpte mig att vara en bit på vägen att komma över någon annan.

Ikväll ska jag träffa tre människor jag saknat där borta, längtar! :)

Senare ska jag på bio med Ida och Malin och se Shrek 3, ska också bli kul:)

Det var så kul att träffa Freja, fy vad jag saknat henne . Vi satt och åt smörgås och såg Friends tillsammans inatt. :P

Ja, nu ska jag börja göra mig klar inför stan :)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0