Fredag, molnen keeps on coming

Ja, nu sitter jag har igen. Lite tungt huvud efter igar.

Restaurangen var fin, maten funkade och drinkarna himmelska. Iaf Cosmopolitan. Pina Coladan smakade lite for mycket sprit, fan dom ar da inte radda om spriten har.
Vi hade en jattesot servitor som skulle lara sig hur man dukade fram, han sag sa oskyldig ut och sa "I'm sorry, it's my first day" haha han kunde da inte ha fatt nagra lattare gaster:P Han kom hela tiden och fragade om vi ville ha mer, eller om det var nagot, han var sa man om att gora ett bra jobb, sotnosen.
Och sen hade vi en kock dar som vi satt och sa "fan sa snygg" sen horde vi dom som stod dar borta och pratade med kockarna "Hejda, vi syns imorgon" Fan. Dom kunde svenska. Men aja, som Ida jamnt sager nar vi skamt ut oss for en snygg kille "Aja, Han vet att han ar snygg":P

Idag ska vi bara ta det lugnt, jag ska forsoka dra med tjejorna pa irlandsk afton pa White Shark ikvall :) Tvivlar att det lar vara manga irlandare dar, men vafan. Det blir da en tidigare kvall ikvall, eftersom vi ska djungelvandra imorgon :P Hoppas vi inte far bitchen. Hoppas vi far snyggingen:) Da lar dagen ga fort. .. :)

Annars ska vi forsoka sola och bada, trots att det ser ut att vara mulet idag IGEN, och fem dagar framover. Men vafan, jag for inte hit for vadret.
Ja, vi ska boka val-och delfinsafarin idag också. KUL:D

Ha det bra, och have fun at inflyttningsfesten ikvall tjejer:)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Erika, jag förstår att du hellre skulle vilja vara på min inflyttningsfest istället.. men gråt inte föööör mycket :P LOL! Ha så kul i djungeln och bland alla valar och delfiner. Kram

2007-08-24 @ 14:39:32
Postat av: Johanna

Tack för kortet :D ha så kul och bli inte uppätna nu av valar eller blir bitna av nå giftormar eller spindlar. Tänker på dej varje dag!

2007-08-24 @ 21:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0