Grattis!

Grattis på 80-årsdagen farfar. Vi saknar dig.

   

Svårt att förstå att du skulle ha blivit 80 år idag. I sinnet var du högst 25. Plus tonvis med visdom. Du var den visaste jag någonsin känt. Du visste allt. Hade alltid svar. Det går inte att beskriva hur speciell du var. Alla som träffat dig, och kände dig vet. Jag kommer aldrig att träffa någon som dig igen, och jag är så otroligt tacksam att jag fick ha dig i mitt liv.

Du hade gjort allt i ditt liv. Varit med om det mesta. Sett nästan allt som man vill se. Jag hoppas att du kände det i slutet.

Du var tryggheten och stabiliteten i så många människors liv. Jag är så stolt att ha växt upp med dig, och att vara släkt med dig. Jag önskar och hoppas att jag kommer någon dag vara en hundradel så underbar och älskad som du var och är.

Tack för allt du gav oss, utan att ställa några som helst krav. Du fick mig att känna mig speciell.
Jag saknar dig så otroligt mycket, och älskar dig mer än vad jag kan säga. Jag är ledsen att jag aldrig berättade det för dig.

När vi förlorade dig så hade jag ett stort tomrum. Men nu är det fyllt med alla underbara minnen utav dig.
 
Vi ses på Irland, visst?:) Jag tar med mig Mariannegodisar och trisslotter:)

Hundratals med varma kramar från din "Lillflicka".

Kommentarer
Postat av: Soffan

Maybe it's true.. vi får väl se. Känns bara så långt borta :P Visst skulle vi leka på tisdag? :)

2007-08-10 @ 14:58:51
Postat av: Soffis

Haha, jag får en känsla av att vi ska vara hos mig iaf :P
Brukar oftast sluta så.. haha. men vi kanske kan hyra film eller nåt. Har även köpt ett nytt singstar ;)

2007-08-11 @ 12:45:29
Postat av: Soffipropp

jo, de går bra :) Hm, de heter typ pop hits scandinavian.. en del bra låtar iaf. Snart ska jag köpa singstar med schlager låtar :D
Då jäklar..

2007-08-11 @ 21:12:59
Postat av: Johanna

Grattis Gösta på födelsedagen (i efterskott) Om jag hunnit träffa min farfar innan han dog så hoppas jag att han varit som dej. <3

2007-08-11 @ 23:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0