Halsningar fran vackra Sao Miguel

Nu har vi kommit fram. Man kan beskriva hur vacker on ar genom att beratta hur alla i flyget satt fastklistrade framfor fonstrerna och bara stirrade ut. Pa en stor del av on sag man ingenting forutom grona hoga berg, grona vackra kullar och underbart landskap. Sen fick vi se huvudstaden Ponta delgada. Fina gamla hus, ruiner, kor, bilister som kor som galningar (som i Rom typ), parkerar overallt.. men det ar bara charmigt... Forutom nar man ska ga pa dom smala gatorna och man haller pa att bli pakord. Men det ar en annan historia;)

Hotellet ar underbart. Vi har en helt fantastisk utsikt, gratis internet, stort luftigt rum. Snygg personal;P Alltfor hjalpsamma anstallda, ville inte ens lata oss bara vara egna vaskor.

Vi badade igar i havet. Fy fan vilka vagor. Det var roda flaggan upp, badvakter och visselpipor. Har aldrig sett sana stora vagor. Men det var kul som fan. Gick inte sa langt ut dock:P Vi ska ga ut och sola /bada snart igen fore vi ska pa stadsvandring med guide.

Maste bara namna killarna. FY FAN SA SNYGGA. Vi har sett tva christiano ronaldo-wannabees:P Supersnygga surfare. Coolt!:D Kyparna ar riktigt riktigt sota. Och valdigt trevliga:)
Det enda lite smatt jobbiga ar att dom ar ganska ovana med turister tror jag. Vi vart t.e.x. forfoljda av nagra killar igar, men det var inte sa farligt. vi vantade ut dom;)

Ja, det var val det mesta vi hunnit med an sa lange;)

Ha det bra i Sverige!

Kram till er!

Pst.. Ida har sett sin forsta palm:P

Kommentarer
Postat av: Soffan

ÅHH! Fy fasen.. jag vill också!

2007-08-17 @ 19:33:15
Postat av: bella

mitt hjärta dunkade smo fan när jag läste det där :P var fan nära gråt! gud vad jag är avens

2007-08-17 @ 22:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0