Hejdå Norrland!

Nu är det nääära:D Sitter och väntar på att pappa ska komma hem så att vi kan äta den supermumsiga middag jag gjort (quornfärsgrytliknande sak med råris. mums!). Dagen har gått otroligt fort. Förmodligen för att jag var smart nog att spara städningen till idag så att jag hade något att göra;P

Har packat klart, lånat tillbaka min gamla mobil, köpt tuggummi. Ready to go:P Malin kommer hit runt tjugo över sex, då Ida ska hämta upp oss. Sen får vi skjuts till Falmark, flyger till Stockholm, sover på Rest & Fly, och far imorgon runt niotiden. Längtar Längtar LÄNGTAR!

Undrar bara hur mycket som kommer att gå fel. Bagaget. Passet. Pengar. Allt kan gå fel för oss om jag känner oss rätt:P

Ja. Ha det så bra allihopa:D:D Kommer sakna er!

KRAM PÅ ER !!

Kommentarer
Postat av: Sofi

så orättvist :P Men ha så kul.. virra inte bort er bara :P

2007-08-15 @ 18:03:29
Postat av: Johanna

Behöver jag forstätta skriva att jag är avis?? kom ihåg att ställa allas väckarklockor och ställa dem en låång bit från sängen (inte så långt att ni inte hör dem)så att ni inte missar flyget. Tips från mamma Johanna. Ha så roligt nu :D

2007-08-15 @ 20:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0