Mandag

Idag har vi tagit oss an huvudstaden, Ponta Delgada. Vi tog oss pa nagot konstigt sett hela till ons storsta shoppingcenter som ligger en bit utanfor och var dar. Fina klader, men kopte inget, bara harspray och gele till min nya frisyr sa att jag kan halla den i schack.

Sen badade jag och Malin, fy fan vilka vagor.

haha alskar receptionisten har, han ar sa javla kung. Gick igar och fragade han om vi kunde fa lana en sax sa att Ida kunde klippa mig, fick lana en och han sa att jag skulle inte lita pa henne. hehe. Sen nar jag kom in sa blotte jag haret och tog av mig trojan. Da knackade det pa dorren sa jag dok ut pa balkongen (inte det smartaste, for det var massa folk dar hahah). Da var det han med en ny sax och sa att den var mycket battre.

Sen igar kvall efter en kvall pa White Shark sa kom vi in, lite overforfriskade efter starka drinkar, och da racker han, istallet for nyckeln, fram en sax at Ida. haha tog ett tag innan vi fattade vad det var. HAHA. Fan sa bra han ar. Och idag nar jag kom och skulle lamna mina vykort jag skulle posta, sa tar han en sax och hotar med att klippa isar dom. Vi har bestamt oss for att kopa en sax at han i present fore vi far:P

Nu ska vi ta det lugnt, har nyss varit och atit, for imorgon bar det av pa en tur till vulkankratern och ananasodlingen. Kul kul kul:D Vi har bestamt oss vilka mer turer vi ska boka, det ar fan fyra-fem saker till plus fotbollen. Fick nyss veta att Pauleta kommer fran Ponta Delgada. Shit sa coolt! Reseledaren sa att han har en fotbollsskola har ocksa.

Ja, nu ar det nagra goteborgare vill ha datorn. Dom trodde inte att jag kunde svenska bara for att jag pratade norrlandska eller nat :P haha dom sa fan nar dom stod bredvid mig "Hon kunde nog inte svenska" haha vafan?!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Måste säga att det är så roligt att läsa hur ni har det där borta och jag är gode avundsjuk på er!! Du måste berätta allt när du kommer hem. En vecka kvar nu!
:D kraaam Hälsa Ida & Malin

2007-08-21 @ 11:27:47
Postat av: bella

man drömmer sig bort med dina inlägg nu. kan knappt tro att det är verklighet för dig, du upplever det nu det är ingen berättelse du skriver för att underhålla mina drömmar :P hehe. Tack för sms:et. loved your hair ;) syns sen PUSS OCH KRAM PÅ DIG ERIN !! IDA OCH MALIN OCKSÅ :) :)

2007-08-21 @ 14:08:29
Postat av: Sofi

Sounds lovely :D Men jag är inte ett dugg avundsjuk :P

2007-08-21 @ 16:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0