ofan

ja idag har vi varit pa djungelvandring. Fy fan vilken brant borjan. sakert minst 500 m brant uppforsbacke, sen sa vandrade vi i den otroligt vackra djungeln. Helt otrolig upplevelse. guiden var javligt snygg :P
iaf. vi fick lara oss mycket om vaxtlivet har, provade t.o.m. att ata blommor. Gott:)
I mitten av vandringen kom vi fram till varan matplats, sa javla fint vattenfall i en liten dalliknande sak. helt underbart:)

hahhaa nar vi skulle in till hotellet sa stallde Edward Scissorhands (den roliga receptionisten) sig framfor dorren och vagrade slappa in oss. HAHA.

Klockan fem kom vi hem, helt utdoda. Men sen gick vi for att kopa lite middag (pizza och hamburgare), och nar vi gick ut darifran, och stod utanfor hotellet sa utbrast Malin, "Ni kommer att do nar ni far hora det har, Martin satt dar borta och stirrade som fan tills jag kollade pa han, da nickade han at mig" FY FAN. Vad ar oddsen? Sveriges snyggaste kille, sitter pa ett fik JUST utanfor varat hotell, just nar vi gar och koper mat. Herre min je. Sen sprang vi in med maten, sprang upp till fonstren och stirrade lite granna:P Han hade keps, rosa skjorta och han ROKTE! Trodde jag aldrig. Men vafan han satt dar?!! med en tjej helvetes också.

Ja, nu har jag energi nog for en till backe. FY fan vad gjorde han dar? OCh i vanliga klader:D Fy fan! Fy fan! Helvetes! Hoppas inte att vi har han nasta tur, fan dar kom jag med en bigass pizza :P

Iaf, hoppas ni har det bra:)

Kram pa er !


Kommentarer
Postat av: Joois

ÅÅÅ eriiiiika jag är så avundsjuk för att du är en djungelmänniska nu haha (skojja) hihii hooppas att du har det suuuperbra där borta :) vi måste hitta på nått vi alla girls när du kommer hem? :)åå saknar dig vännen!! jag avundas dig, som går sjuksköterska o få vara i djungeln hehe..njuuut lite för mig också hehe...kraaam

2007-08-26 @ 11:25:02
Postat av: Joois

Fööressten har du tagit kort? om du har det måste vi ju få se när du kommer hem hähähä ;)??

2007-08-26 @ 11:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0