Onsdag - uppdatering av gardagen och forberedning av hemresan

Sista dagen. Kanns trakigt, men samtidigt bra. Har lite hemlangtan, hem till min egen sang, hem till Freja, hem till vannerna;P och hem till skolan (lite blandade kanslor dar:P).

uppdatering. Troligtvis ar Gurran inte langre bland oss. Han liftade med mig till Colegio 27, var med oss genom middagen, efterratten och drinkarna. Nar vi nyss atit upp efterratten och jag satt med min Cosmopolitan sa kande jag att det borjade rora sig innanfor trojan. Ida och Malin trodde seriost att dom satt bredvid ett psyko, eller nagon som druckit liiiiite for mycket, nar jag borjade fara runt med handerna over magen, ryggen, sidan... Panik i ogenon fick jag ocksa hora att jag hade, "crazy eyes". Sen sa borjade jag sla pa mig sjalv. Dom bara satt och stirrade pa mig, helt forskrackta.
Drog med mig Ida till toan som fick kolla vad fan det var. Det enda hon sag var en svart flack pa magen.

Jag tror det var Gurran, det var samma storlek och lika snabb och hart skal som en kackerlacka. Eller sa var det restaurangens egna kackerlacka, vilket vi aldrig far veta, vi hittade aldrig liket.

Det vart sa fort som mojligt hem, dar jag slangde av mig allt och sprang in i duschen. Det var fan det ackligaste jag varit med om, att bara kanna hur nagot springer over en . Fy fan. Det ar tur att man har vanner som skrattar ihjal sig och paminner mig om det hela tiden;P Men nu kan jag faktiskt skratta at det, men inte lika mycket som tjejerna som skrattar sig svimmingsfardiga varje gang dom tanker pa det.

Anyway.
Idag har vi varit pa stan en sista gang. Sag snyggingen . Lite vi stirrade:P Han har klippt haret lite grann, men anda samma sota frisyr. Aww..
Var in till en djuraffar dar vi sag en hund och en katt i varsin glasbur. FY fan. Ville bara slappa los kattungen nar den kollade pa mig, lange med sina ljusbla ogon och sen jamade som att den sa "snalla, hjalp mig". Fy fan borjar typ grata nar jag tanker pa det. Sa javla hemskt att ha dom instangda sa dar. Javla djuraffar.

Till ett roligare amne. Kopte massa saker som ska paminna mig om den har underbara on. Sen sa for vi hem igen, badade en sista gang. Vart halvdrankt lite da och da, men vafan det ar kul:)

Sen sa gick vi langs stranden och letade snackor, nar Ida ropade och pekade pa en dod manet som hon hittat . Fy fan sa coolt! Vi satt och petade pa den, jelly-material, nar tva aldre man gick forbi och det sag ut som dom tankte "turister.." hahaha

Iaf. Har packat nastan klart, nu ska jag se "friends" med tjejerna, sen ska vi ut pa White Shark och ata, stallet vi at forsta kvallen, och nu sista.

Ha det bra dar hemma sa syns vi snart!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0