Sondag - molnigt med chans till inslag av sol

Idag har vi badat och "solat" = legat pa stranden nar det var molnigt.
For forsta gangen var det gron flagga! Likamed nastan bara skona vagor. Forutom nagra som holl pa att dranka oss, men vafan det far man ta:P
Det coolaste var nar man sag stora fiskar hoppa! Stora som aborroar alltsa;P
Javlar vilket djurliv vi sett.
En dod, och en levandes krabba (som vi jagade ner i vattnet, ser sjukt ut nar dom springer pa sidan:P), hemlosa katter, fiskar, snigelhuvudstad pa blommor, massvis med odlor. Och kackerlackor. Vi hade dock bara en miniass kackerlacka pa varat rum.

Har plockat lite snackor ocksa:) antligen akta snackor.

Vet inte riktigt vad mer vi ska gora idag. Kopa mat (forhoppningsvis ska jag inte bara en bigass pizza framfor snyggingen igen:P fy fan , fattar fortfarande inte att han satt dar, kande igen oss, glodde som fan och hade en rosa troja:P). Annars ska vi val bara ta det lugnt, ladda upp batterierna infor imorgon da vi ska pa ostra oturen. Nog for att vi korde forbi den igar men vad fan nu far man iaf lara sig lite mera:)

Ja, ha det bra hemma girls:)

Kram pa er!

Kommentarer
Postat av: Joois

Och tack för ditt stöd erikapika :) åå jo det är svårt att tänka så när man tyvärr inte själv kan tycka att man är bra eller har lusten att lära sig och tror inte att man kommer att klara av att läsa till det man helst av allt vill bli :(..ååå typiskt, jajja ska försöka iaf, men hrm...Det är oftast ännu svårare när man jämför sig med folk som man själv tycker är bättre än en själv, men det är verkligen inte bra att göra det...åå önskar att jag inte skulle göra de, men jag kämpar vidare iaf..får se vad som händer o hur det går :S..jaa erin vi måste hitta på nått, kanske nästa helg ska kolla om ja inte har nått för mig men jag tror inte det :)..du föressten bada för mig också haha kraaam

2007-08-26 @ 23:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0