Sondag, solbrand helvetes

Fan. Har brant mig pa ryggen. Inte lika mycket som dom andra dock, men tillrackligt for att vakna varje gang jag vande pa mig:P aja, ska undvika att sola ryggen idag:P

hahaha igar var det roligaste jag varit med om pa lange. hahah en bikinidel hade blast ner pa taket under varan balkong, alltsa typ 4-5 meter ner. McGyver tittare som Ida och Malin ar sa band dom ihop massa saker i en galge och hissade ner och lyckades fanga upp dom. hahha fan om dom som bodde dar nere var ute pa balkongen och ser en galge komma ner. HAHA. och dom pa stranden, haha vad fan tankte dom :P Filmade hela raddningsproceduren, men kameran hakade upp sig. Fan.
Igar sag vi ocksa en snygg  badvakt in action. Satt och tittade pa han (han ar javligt snygg, och ja, jag hade inte sa mycket for mig:P), ser bara hur han borjar springa, ropar pa ida och malin, dom kommer utrusade, ser hur vakten kastar av sig visselpipan, kepsen och sist trojan (olalalaaa:P), springer ut i vattnet, simmar fort som fan, raddar en kille med sin roda dunk (exakt som dom har pa baywatch), simmar med han in till stranden. Det gick da bra, tror inte det var sa allvarligt, men det var javligt spannande:P

Idag ska vi inte gora sa mycket, leta upp en bankomat, kopa vykort, skriva vykort och ata pa white shark ikvall. Vi kan som inte gora sa mycket, turen vi ville boka in oss pa var fullbokad, men vi har bokat till pa tisdag, vi kan inte bada nu nar det ar sa soligt p.g.a. vara brannskador:P, och allt ar stangt pa sondagar. Men vi kan ju alltid hoppas pa att snyggingen ska komma till varat hotell idag:P

Oh! Vi sag TV igar, sen kom ett valbekant ansikte upp, det var FIGO som gjorde reklam for en  barnklocka eller nat, fattade inte riktigt men sa javla coolt att se en Figo reklam:D

Ja, nu ska jag ga ner till tjejorna och se om vi hittar pa nagot.
Hejdå!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0