Tisdag fylld med underbara djur:)

Idag sa blev den langtade utflykten ut i Atlanten av. Vi for ut pa delfin och valsafari och javlar vilken tur vi hade!
Direkt sa sag vi en stor bigass val och massvis med delfiner. Gick inte ens att rakna delfinerna, dom var overallt. Sa fina! Blev kar i dom. Det finaste var nar man sag mammorna med sin unge, da dom hoppade i samtakt och simmade i lika fart . Vilket samspel. Att se dom sa nara, precis vid baten dar man satt. Underbart!

Valen var skitcool att se! Vi var otroligt nara flera ganger da den for upp och blaste ut vatten. Vetefan hur lang den var, men den sag javligt stor ut. Sa coolt!

Annars har vi varit pa stan, och sen har ida och malin badat medans jag laste/sov, vaknade, vi gick upp till datorn och kollade pa "friends" och just nu sitter dom och ser pa nagon portugisisk sapopera medans jag sitter har:P

Imorgon sista dagen. Blandade kanslor. Har lite hemlangtan, men kommer sakna det har underbara stallet. Det enda jag inte lar sakna ar allt stirrande. Men Turkiet ar da mycket varre. Och dom flesta har ar da jattehjalpsamma och trevliga.

Kommer sakna alla berg och dalar, alla blommor som finns verkligen OVERALLT, alla fina utsiktsplatser, vattenfallen och djuren. T.o.m. Gurran kommer jag sakna (varan inneboende mini kackerlacka). Han som just borjat vanja sig vid oss och vagat sig fram varje kvall nu. Aja, vi far val hoppas dom som bor har efter oss tar hand om honom:P

Kram pa er dar hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0