väskbantning

Panik! håller på att packa om väskan. Har bantat bort två kg. Tydligen så får vi bara ha 20 kg, och då är handbagaget INRÄKNAT 5 kg. Helvete. Jag TROR min väska väger ca. 13 kg nu. men jag är inte klar än, sen vet jag inte hur mkt handbagaget kommer bli på. haha malins väska vägde än så länge 6-7 kg, så jag kanske lånar lite space hos henne om hon har över sen;P

Och nu är jag free från jobbet:D så härligt! och hur peppad som helst. Åh vad jag längtar! Jag och Ida ska skicka ett kort till jobbet :P Tydligen så gör man det där när man reser bort;P

Det var lite småjobbigt ändå att lämna jobbet. I fredags när dom som slutade fyra skulle rapportera till oss, så kändes det tufft att säga hejdå till dom som man jobbat med halva sommaren. Var typ på väg att börja gråta när Gun kramade om mig :/ Men men, jag kommer tillbaka:) Helt sjukt att det kan vara så många underbara människor på samma våning. Man tänker inte på åldersskillnaden alls, utan alla är så otroligt roliga och snälla och fantastiska. Det är tack vare dom som man orkat med dom jobbiga dagarna. Dom är verkligen helt suveräna som klarar av att vara så glada och positiva trots det jobbiga, både fysiska och även ibland psykiska arbetet dom har.

Fan vad fort dagen har gått. tror jag började packa kvart i ett. Så jag har alltså packat i tre timmar:P
Annars har jag sovit och sett tv . Härligt:)

Imorgon ska jag träffa mina kära vänner, de enda vännerna som läser den här bloggen;P Först ska jag och Johanna och Anton på stan, så jag får göra lite sista-minuten-shopping och se deras nya bil:D och umgås och kanske jag får pröva på Wii;)

Efter det ska jag gå tvärs över gräsmattan till Sofi och träffa stadstjejerna:) spela spel, singstar gissar jag;) ska bli roligt att pröva på ett nytt och of course träffa mina underbara fantastiska vänner:)

Kommer sakna er allihopa!

Läste att det fanns ett bra och billigt internetcafé i en galleria i Ponta Delgarda (huvudstaden, 4 km från vårat hotell) så då kan jag uppdatera min blogg. Sen ska jag försöka att inte snåla så mycket och skicka några sms eller mms:) har ju lovat ett mms av mig när jag sitter med en drink:P

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Soffan

Men jag blir ändå arg på mig själv.. just för att jag tog honom förgivet. Men jag antar att allt dåligt för nånting bra med sig.. eller hur man nu säger. Kommer aldrig ta någong förgivet igen. Men det som hände, hände. Hur mycket jag än skulle vilja så kan jag inte göra någonting för att få varken pappa eller Christopher tillbaka. att acceptera är svårt, väldigt svårt.. och jag tror inte riktigt att jag har gjort det än. Men, imorgon ska vi leka :D Längtar som en apa (!?) eller nåt ;P Är johanna i umeå eller? Kram

2007-08-13 @ 16:20:18
Postat av: Soffis

Jaa, och du/ni ska först komma och leka med mig på euro en stund :D Då kanske jag inte är uttråkad heeeela dagen, haha :)

2007-08-13 @ 18:48:02
Postat av: Sofi

Okej, förstår att det måste kännas jobbigt att gå den där långa biten, lider med dig :P
Ni får vinka till mig genom fönstret, haha :D

2007-08-13 @ 22:21:04
Postat av: bella

vet du? det känns JÄTTESKÖNT att du inte ser upp till dom modellerna som jag gör. blir så glad av att höra det, blir stolt över dig. Det finns hopp om framtiden :P Fortsätt så förebilden/coolingen min

2007-08-14 @ 08:39:45
Postat av: bella

haha du är ju kungen. fan om du skulle lossna från sugproppegreppet alltså :P då stalkar jag dig med msn vibbar och en ensignalringningar tills du går under jorden ;) ;P hehe. det måste nog du också :D men ja det måste jag. syns ikväll kung erin

2007-08-14 @ 14:42:19
Postat av: Joois

ÖJJJ Erika!! hoppas du fåre kul därborta :P:P sola o bada för mig också höhöö hoppas vi kan göra nått när du kmr hem också :) vi ses puss o kramis vännen

2007-08-14 @ 16:25:50
Postat av: Sooofi

ofta fotoalbum :P Ryms dom i väskan då? haha

2007-08-14 @ 22:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0