Crash Team Racing

Ikväll har jag sett film med Ida och Malin, och spelat CTR. Alltid lika kul att spela det mot dom, då vi alla får sådan inlevelse;)
Den största chocken var nog när de gillade mitt filmval, nämligen en en film baserad på Jane Austens bok "Förnuft och Känsla" Trodde aldrig att dom skulle tycka den var bra:P

Fick tag i min älskade Ben & Jerry glass, slutade dock med att jag fick några skedar själv, mina föräldrar åt lite och resten gick åt till min bror och hans flickvän haha. Lika bra det kanske, annars skulle jag bara gå och småäta.

Imorgon kommer Johanna och Bella och Tuvisen hit:) Vi ska äta tacos och se film och kanske övertala dem att spela CTR haha:P
Kommer kännas konstigt, att vi tre ska träffas själva. Det är första gången som vi äter och ser film, bara vi tre. Är fortfarande på väg att säga "På lördag ska Sofi, Bella och Johanna komma". Kommer väl att vara så ett tag.. Imorgon kväll ska det vara ett tvprogram med Henke Larsson. Det skulle Sofi velat se. Jag skulle bara ha skrattat och trackat ner honom. Sofi skulle ha sett chockad ut och inte velat lyssna. Allting är förändrat.  

image68
Flickorna i Rom <3


Saknar dig vännen min

image69



Four red roses


I've always thought
That the first time, I'd give away a red rose
Were to tell someone that he made me happy
Made me believe in love and life

I never thought,
That this first rose,
Would be put on your grave,
And made me doubt
In everything.

A young girl
Loved and lost
I can't believe that
"This was meant to be"
It wasn't

You were too young
And had already lost
Too much.

Nothing will ever be the same
Without you here
We will be lost
And something will always
Be missing.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofi är så underbart vacker

2007-12-09 @ 15:51:05
Postat av: joois

ååh så fin dikt får jag kopa den?:)

2007-12-09 @ 18:39:33
Postat av: Emma

Ben & Jerry glas... vi har en hel frys med sånna på ica här i piteå=)
är det någon speciell glass eller?
den kostar då som att den vore makalös.. typ 50 spänn för en liten burk!!

2007-12-13 @ 21:39:31
URL: http://emmakarlsson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0