Dag 4

Igår kände jag det ganska mycket, men det fick bli choklad istället. Inte bra att ha choklad hemma ibland.
Idag får vi Jullov:D Så skönt. Får även förhoppningsvis veta hur det gick på B1 tentan, det kommer avgöra hur mitt lov ser ut;)
Åh det var så skönt att vakna imorse, kände mig helt utvilad, och det är andra gången den här veckan som det händer:D Och inte vaknat en enda gång under natten på länge nu. Niiice:)


***
Skönt med lov, men chokladsuget är kvar. blahaa. Har sett schemat till nästa kurs. Nära på att börja gråta. Hvetes också...

Nu ska jag snabbstäda och sedan vara med min vän Monika som äntligen kommit hem från Brighton:D Gissa vad vi ska göra? Se en film baserad på Jane Austen's Emma. Of course;) Wee:D:D

image75


Kommentarer
Postat av: Johanna

avis! vill också ha lov!
Btw vem är mannen i de tajta byxorna och hög hatt?

2007-12-20 @ 09:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0