Julklappshandel

Nu ska jag snart iväg till stan och köpa julklappar med Ida och Malin:) skönt att äntligen fått pengar:D
och så skönt att kunna låta bli att tänka på skolan nu under lovet. Underbart att bara vara en stund:)
Ikväll ska vi på bio, vet inte vad vi ska se men någon film hittar vi säkert.

Igår gav Monika mig världens chock när hon hörde Mikas musik strömma ut från mina högtalare och sa "Vet du vars han var och spelade?" "Ja Brighton. Tror du jag ville fara dit eller?" "Ja, det var ju lite tråkigt att stå där själv med massa fjortonåringar.." WHAT??!! Inte det minsta avundsjuk, Mon ;)


You can see that broken mirror
You can touch its deep scars
The only thing that is staring back at you
Are the shadows of the heart you left to fall




Kommentarer
Postat av: joois

haha men erikaaa dååå :P du får vell fara o se honom nästa gånghan ska spel NÅGONSTANS !! HAHA ;)
vartvare du skulle fira jul btw? :D kraaaam

2007-12-21 @ 19:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0