En bra dag:)

Idag har varit rätt så bra faktiskt:) En jobbarkompis sa "Erika, får jag fråga en sak? Hur många kilon har du gått ner?" Jag var som ett stort frågetecken, för vågen har bara pekat uppåt men det är ju trevligt att höra iaf:)

Nu har massa roliga och mysiga ordinarie kommit tillbaka. Längtar efter att jobba med dom:) Saknar dom som gick på semester dock, men jag träffar dom förhoppningsvis sen:) Haha har gått två dagar och har redan hört av en utav mina sötnosar som skickade ett sms :P 

Jag och Ida skulle till gymmet idag för att känna oss lite hurtiga, sen när vi kom dit och betalat 12 kr för parkeringen så var det stängt! Så efter många om och men så for vi ut och sprang i skolskogen. Det gick fortare och bättre än sist och det är ju kul:)

Det enda molnet på min himmel idag är att en utav mina favoritjobbarkompisar verkligen inte mår bra. Vi fick inte veta exakt vad som hänt, men det var något väldigt allvarligt. Förhoppningsvis ordnar det sig, hatar att se henne må dåligt:(

Nu har jag en "liten" hund som vill ut och gå, han har snart ätit upp min hand . haha. Aja. Ha det bra!

You can do it, you know you can!

Kram!

Kommentarer
Postat av: bella

tack gumms. klarat denna dag. dock varit ockuperad hela dagen av folk så inte så konstigt kanske ;) men ändå!

2007-07-16 @ 21:51:01
Postat av: Sofi

Hörru! varför skriver du ej på din hemsida? :P

2007-07-17 @ 12:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0