Kär!

Har hittat ett par byxor som jag älskar. Vill ha!

image31

Igår hade vi en jättetrevlig middagsstund, jag och tjejerna :) Saknar er Flummisar!

Var jobbigt på begravningen igår. Direkt jag såg på Elly och Robert så började jag gråta. När gamla vänner och släktingar gick fram och tog farväl av Sune började jag gråta.
Det enda jag kunde tänka när jag stod där framme var "Tack Sune. Tack för att du tog hand om Elly, och tack för att du berört hela min familj. Om jag vid livets slut är ens hälften så älskad som du var och är, så kommer jag vara nöjd och lycklig".

Han var verkligen älskad. Unga som gamla. Killar och tjejer. Herrar och damer. Alla grät. Det påminner mig så mycket om farfar. Han och Sune berörde så mångas liv.
Det första jag tänker på när jag hör Sunes namn är humor. Han var så rolig att lyssna på, trots att jag inte mötte honom så många gånger.

Och det första jag tänker på när jag tänker på Farfar är trygghet. Han var stabilitet i mitt liv. Jag visste att han alltid stöttade mig. Det låter som en klyscha, men han var faktiskt sån. Medans alla andra tyckte att mina ideér och drömmar var just bara drömmar, så sa han "Åk till Irland Erika. Gör det som gör dig lycklig."

Ni är saknade, båda två. Ni kommer aldrig glömmas bort, för ni finns i så otroligt många hjärtan.


image33

Kommentarer
Postat av: bella

snygga byxor!

2007-07-15 @ 14:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0