Ny vecka, närmare friheten :P

Bara 9 dagar kvar att jobba, och dom flesta är ganska korta. Härligt:)

Sitter och försöker med den här darn med. räkningen. Måste det vara så svårt? Eller jag gör det bara svårt för mig själv, jag måste bara inse att det är inte så svårt som det verkar.

Börjar fundera på vad jag vill göra när jag är klar, när jag är sjuksköterska. Kanske jobba ett tag, men jag skulle faktiskt vilja arbeta med folk som har olika problematiska förhållanden till mat. Kanske bli dietist? Men då måste jag först se till att fixa min egen dietiska syn. Hmm. men det är ju sånt som jag är intresserad av. Jag älskar att läsa hälsotidningar, jag brukar sitta och tänka på hur ett hälsosamt liv skulle vara. Jag är så less på att tycka synd om mig själv och klaga på vad jag gör. Nu tänker jag bara "Sluta tycka synd om dig själv, Erika. Gör något åt det! Vad ger det att klaga? Ingenting blir bättre, och alla blir bara less på ditt eviga tjat!" :P Så nu ska jag försöka tänka på ett nytt sätt, sluta klaga över allt jag tycker är fel i mitt liv och göra något åt det ^^

Igår var jag på 1 års kalas:) Lille Anton har blivit stooor:P Sötnosen!
Jättegod mat, och roligt folk:P En kul kväll helt enkelt:P Tack för att jag fick ta del utav den:)

Efteråt var jag och Ida ute och sprang i skogen, där vi tror att en älg såg på när vi sprang. Fan vad rädd jag blev. Jag skulle ha slått mitt personliga rekord med ännu mer om jag inte vart tvungen att se efter om det stod en älg där. Aja, nästa gång, och kanske vi springer i en lite mer älgfri-trakt:P 

image39  image40
En söt igelkottsunge från igår :P

Nej, tillbaks till att räkna. 

Vill bara säga att alla mina vänner är så otroligt starka. You are my heroes:) Längtar efter att träffa er ! Ni är bland de viktigaste i mitt liv, och jag hoppas att ni förstår hur mycket ni betyder, även om jag är dålig på att visa det. Tack för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: joois

söt igelkottte :) hihihi joo jag kommer på söndag hehe eller jag jobbar dock till kl 20.00 på kvällen men, har delad tur både lör o sönd.:P joooho verkligen ska bara läsa upp en termin, tills våren sen söka in i ume hopps hopps ;) du är verkligen en lyckost sompluggar till drömyrket bruden:D

2007-08-01 @ 18:13:28
Postat av: Anonym

ah exakt samma som jag vill jobba med, och min dröm i huvudet är att ha två utbildning, dietist och sjuksköterska.. hahah.. sluta läsa mina tankar!!:P
Undrar om du anar hur mycket DU betyder för dina vänner, du är nog bland den viktigaste i många av dina vänners liv genom att bara vara som du är utan några krav. Hoppas du är medveten om det ;)

2007-08-01 @ 22:38:39
Postat av: Johanna

Du kan få dietistiera dej på mej om du vill :D funderar på att börja simma till hösten.. (varför ska jag skjuta upp allt?? *suck*) Ha de bäst! saknar dej

2007-08-02 @ 23:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0