Yeah baby:D

Vi har finally bokat en resa, och snart även betalat för den! Azorerna, here we come!:D (ligger utanför Portugal btw) 2 veckor. Hotell-lägenhet på stranden, ska boka olika utflykter, sola och bara ta det lugnt och njuta utav livet. UNDERBART!

Tyvärr blev vi bara tre :( men vi träffar dig snart iaf:) det är det viktigaste:) Kram.

Trodde aldrig vi skulle få göra den här resan som vi pratat om i evigheter, men nu är vi här:) Om tre veckor så sitter vi på en restaurang och skålar för att vi äntligen tog oss i kragarna och for iväg:P

Den här resan är just vad jag behöver. Slappna av. Glömma. Gå vidare. Få bort lite stress och annat tjaffs. Bada i medelhavet, i golfströmmen.

Hoppas vi far och djuphavsfiskar. Och far på val-och delfinsafari! Far ut och vandrar i naturen. ÅÅH JAG LÄNGTAR:D

     


Kommentarer
Postat av: Sofi

Så underbart :D
är lite avundsjuk.. ;)

2007-07-25 @ 21:53:33
Postat av: bella

jag är så avundsjuk att det inte finns ord till det!! obeskrivligt. så förbannat jävla underbart. Så glad för din skull.. :)

2007-07-26 @ 00:22:21
Postat av: Johanna

ÅHH! Så roligt :D Jag är så avis på er men jag kan inte heller önska dej något annat än denna resa, du förtjänar den till tusen!! Glöm inte att ta med kamera och fota allt så du kan berätta för mej sen! :D

2007-07-26 @ 22:43:35
Postat av: joois

HEHE vad kul :D vill också fara på såna utflykter ;) hoppas ni får det kul !!!

2007-07-28 @ 17:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0