20 års äktenskap...

... för mina föräldrar idag. Grattis:)

Vi barn överraskade dem med fotografering. De fick inte veta något förräns vi var framme hos fotografen, men dom uppskattade då presenten:) Fotografen var skitrolig, han attackerade min lillebror hela tiden. Stackars Marcus:P

Sen så bar det av till Carl-Victor , oxfilé, pommes och cheesecake:) Mums.

Hemma blev det sen champagne och jordgubbar som också blev uppskattat av päronen.

image27



Imorgon ska jag jobba 7.30-16 . Jag ska anta mig en stor utmaning innan jag slutar jobba. Får se hur det går..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till Helmy & Lasse från mej =D

2007-06-20 @ 06:25:33
Postat av: bella

så jävla söta! blir varm i kroppen :)
nå skriv hur det gick sen!!

2007-06-20 @ 11:20:06
Postat av: Joois

åå vad sött grattis :) i efterskott!!

2007-06-21 @ 09:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0