haha mitt liv går från patetiskt.. till patetiskt:P

I ett halvår nu har mitt liv gått ut på att plugga, få pluggångest, inte orka plugga, och till slut ändå plugga. Det funkade, för jag hade som en belöning åt mig själv som jag nu är inne på TREDJE dagen utan!:D A small step for mankind, but a big step for me eller hur man nu säger;P

Så igår, för att distrahera mig efter Bones så började jag spela FF9 igen. Jag var bara så störd på mig själv att jag bara gav upp förr för jag trodde det skulle bli svårt. Men nu tog jag iaf hjälp av en underbar sida på internet där man fick veta exakt vad och hur man skulle göra i varje stad man är i. Så nu har jag faktiskt hunnit ganska långt.

Satt där och spelade förnöjt, tills jag såg på klockan att den var halv ett. Då fick det vara nog.

Men en sak är säker, om man vill sluta snusa så är FF9 fantastiskt;) 

Sen hjälpte det kanske inte att jag drömde om Onico, men det är iaf med kryddor ist. för nikotin och tobak:)



Kommentarer
Postat av: joois

HAHA men erenius det är ju skitabra!! att du slutat och klarar det jag är stolt!! ;)..hehe tack föressten jag gjorde slingor för ett tag sedan :D

2007-06-13 @ 16:33:02
Postat av: bella

va vad för belöning?:P hängde inte med där :S

2007-06-13 @ 17:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0