Hemma efter en superkväll:)

Nu är jag hemma igen, skavsår på tårna, lite huvudvärk och underligt pigg. Var på en otroligt rolig fest hos Carro. Det var jag, Carro, Pervin och några utav Carros kompisar. Vi körde ett skitkul ölspel som jag måste testa på mina vänner någon dag;P
Och så var det då någon som försökte supa ner mig där också. Shotar hit och shotar dit. drinkar. haha. Kan ju säga att jag höll mig då nyktrast av alla till skillnad från vissa;)

Sen for vi på Statt, där jag faktiskt kom in trots tiden, och där träffade vi Erika i klassen som stod i garderoben och sprang på två andra klasskompisar, Johanna och Idha.

Så kul att iaf träffa några från klassen nu när vi inte kommer att träffas förräns i september. Kommer sakna alla.

Skitkul som vanligt att dansa, började med Juanes och slutade med Carola haha.

Ska försöka sova nu, eller kanske läsa en bok. hmm.
Sov gott!
Kram

BTW. Här är en video som några kanske hört om;) Men nu en längre, roligare variant. HAHA.


Kommentarer
Postat av: Roos

Hey =D där var filmen du pratade om HAHAHA till och med jag fattade :P Johan och jag Älskade den haha vilken humor! tror du Orlie är så där på riktigt? ;)

2007-06-10 @ 23:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0