Nationaldag, Piteå, FOTBOLL

Jahapp så idag är man ledig:) Borde kanske plugga till provet men har varken ork eller så mycket tid, har varit hela dagen i Piteå och hälsat på farmor. Självklart blev det fika, mat och ännu mer fika. som vanligt. Kul att träffa farmor och Kent :)

Sen när vi skulle fara så sprang vi in på ICA Kvantum för att köpa gott till ikväll. Det blev majskrokar och dipp. Jag sprang och hämtade turkisk youghurt och sen trängde jag mig fram till mamma i kassan för att överlämna den, så känner jag hur någon pickar på mig. Tänkte vem fan känner jag i Piteå? Men så var det Maggan från klassen. hahaha det var trevligt att träffa en "Pitebo" på hennes hemmaplan för en gångs skull:P

Så nu har vi nyss kommit hem, och nu väntar jag bara till 19.30 då dom börjar sända inför fotbollen. Heja Sverige! Undrar hur mycket vi vinner med... 6,7 - 0 kanske?;)

Imorgon ska jag plugga, plugga och plugga. På fredag är det tentan sen har jag äntligen sommarlov:D:D Ända fram till 18/6 dvs, då jobbet börjar. Men har ett rätt så härligt schema så jag överlever nog:P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad hände med pepparchipsen?? Ett tips! jag använde lite grillchips till maten, supergott! (vi åt grillat)

2007-06-07 @ 08:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0