sommarlov:)

Första dagen på sommarlovet. Känns skönt, men rastlöst. Det brukar kännas så första tiden sen när man väl börjar njuta av det så börjar skolan snart om :S
Det är iaf skönt att sova utan att bli väckt nu i en vecka:)
Får se hur tentan gick, men det känns ganska bra faktiskt. Jag kan nog iaf börja planera för min utlandsresa, tydligen så är inte omtentan förräns skolan börjat om :P

Nu ska jag snart ut och gå med min vän, studenten Monika som, chockerande nog, fick ett stipiendium igår:D Jag visste väl att ingen kan vara så smart utan att bli uppmärksammad för det;)
Och snart är hon en engelsk student också. Ingen förtjänar det mer, hon har verkligen jobbat för det:)

image25

Kommentarer
Postat av: Joois

Ojsann hälsa grattis från mig :)...
HAHA jag vet ni måste komma till bureå någon gång och se film på tvn HAHA :P

2007-06-09 @ 18:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0