Dagen med stort D

Äntligen! 5 timmar och 8 minuter kvar. Jag ska se filmen jag väntat på i evigheter. Hoppas bara den är bättre än vad tidningarna skriver. Men man ska inte lita på dom, en film där Johnny Depp tar på sig piratkostymen kan inte misslyckas:)

Skulle egentligen plugga idag, steg upp halv åtta, men nej, jag satte mig ner och läste Jane Eyre, som jag har gjort i säkert 4 timmar idag så he blev inte så mycket om att observera pat. andning m.m. Men jag tar det sen:)

image13

"Hide the rum!"

Kommentarer
Postat av: Roos

GRRRR vilken läcker bild! Längtar tills jag får se 3dje filmen! fast jag behöver nog en repetion av 2an, såg den bara 1 gång :/

2007-05-26 @ 00:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0