egna studier

Idag har vi haft egna studier. Så det resulterade i att jag ställde klockan på 6 (steg upp 7), åt frukost, läste ut boken (se tidigare inlägg) och satte mig ner och började plugga. Klockan elva gick jag ner för att göra lunch åt mig och mamma, men hon ville tydligen inte ha min quinoa och sallad så jag fick äta den själv:P

Sen tog jag med mig Freja och gick ut på promenad i Kåge. Det var väldigt skönt, fint väder, lite blåsigt men solen värmde.
Kom in, fortsatte plugga till typ halv två då jag var less och ville ut, så vi tog en andra promenad. Samma runda, typ. Då blåste det lite mer men var fortfarande skönt.
Sen pluggade jag igen tills jag hann klart med det jag tänkte hinna idag (nöjd över att faktiskt för en gång skull hållit mig till planen:)

image10

Nu ska jag nog spela lite TVspel medans jag väntar på att youtube ska ladda en dokumentär:)

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0