grönt, soligt. sommar!

Vaknade kl 07.09 i mitt mörka rum. Kändes jobbigt att stiga upp, för jag somnade sent igår. Jag var orolig att det skulle vara regnigt och mörkt ute. Men så såg jag den där lilla lilla ljusspringan i fönstret, den biten av solen som mina rullgardiner lät komma in i mitt rum. Jag for upp och drog upp gardinerna. Det var som att man var tvungen att le när man såg det härliga vädret ute. Nästan allt har slagit ut och allt såg så glatt ut. Och så såg jag den sak som gjorde mig ännu gladare. Min blomma har fått blommor! Min doftranka har fått vita blommor, som kanske imorgon, kommer att slå ut och det kommer börja dofta underbart. Försökte hitta en kamera för att ta ett kort, men nej, hittade ingen. Ska se senare.

Igår innan jag skulle somna låg jag och tänkte på vad jag vill göra efter att jag gått ut skolan, och börjat jobba. Jag vill inte sluta plugga. Då kom jag på det. Jag vill lära mig olika språk! Förbättra min riktigt dåliga spanska. Lära mig franska. Italienska, portugisiska.

image7

Kommentarer
Postat av: joois

Hehe visst är det bara sååå härligt att vakna upp och det är huur soligt somhelst ute :) då blir man glad det blev jag också idag :9 lycka till på skolan:) kramis

2007-05-21 @ 09:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0