NIKO

Nu sitter jag här igen, har börjat sitta vid datorn alldeles för mycket igen. Så det blir bara en kort stund idag, sen så ska jag städa lite grann, ta en promenad, kanske läsa lite och sen se Ghost Whisperer ikväll:) Fan vad jag följer serier nu förtiden:S har fått en del klagomål om det. men nu är det ändå inte lika mycket, vart ganska jobbigt att se Doktorn varje dag. Nu är det bara tre-fyra ;P

Jag måste slå ett slag för en grupp, Niko, jäkligt bra.  gå in på nikoonline.com, där finns det att man kan lyssna/ladda ner musiken gratis:) 

Brukar egentligen inte lyssna så mycket på "myspace-artister", men den här musiken är faktiskt riktigt bra

image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0