Regn, regn och mera regn

Oj vad det har regnat idag. Jag och Ida hade tur när vi gick ut på promenad, just då det var uppehåll. När vi kom in igen så for jag på Apoteket och då var det riktigt spöregn. Men nu är det uppehåll igen så vi kunde he igång grillen. Jag har gjort iordning chili- och limemarinerad kycklingfilé med egna klyftpotatisar och avokadosallad, och nu håller min pappa på att he igång grillen för att grilla kycklingen. Mums.

Ikväll så ska jag vara med Ida och Malin, se film antar jag :P

Har börjat fundera på vad jag ska göra med Marlon. Hans ena fena är bortbiten och han ser verkligen ut att lida. Jag kan inte ha han i samma akvarie som dom andra fiskarna för dom gaddar ihop sig mot han. Så nu har han en egen skål. Men han verkar inte vara mer lycklig där. Usch. Stackars Marlon. Han har hängt med mig i snart 6 år.

Nu ropas det på mig att jag ska hålla koll på klyftpotatisarna.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars Marlon.. kanske dags att han får simma vidare då.

2007-05-19 @ 20:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0