Sioma Zubicky

Kom hem från en faktiskt ganska kort skoldag, nästintill död. Vet inte riktigt varför jag var så trött, får väl skylla på mina allergitabletter, eller att jag var uppe länge igår:P

Bestämde mig iaf för att vila direkt jag kom hem, så jag hedde på en westlife skiva (japp. lyssnar på dem. Igen.)
och la mig ner och bara lyssnade på låtar som påminde mig om gamla tider. Blev lite piggare efteråt så jag gick ner för att äta middag och lade mig sedan för att läsa en bok som jag lånat av Johanna, "Med förintelsen i bagaget" - Sioma Zubicky. Väldigt bra. Han var och pratade på våran skola om hans upplevelse av förintelsen, jag är bara så förbannad på mig själv att jag inte också köpte boken.

image9             image8


Sedan så for jag och Ida ut och gick Kågebroarna. jag tänkte vara smart och ta med en stegräknare men vetefan om den stämde :S den visar iaf att vi gick 7.2 km men jag tvivlar på att broarna är så långt? hmm.. man kanske ska ställa in hur långa steg man tar? ....

Iaf så blev jag pigg nu efter promenaden. Typiskt, nu när jag ska snart sova :S

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh.. jag hann aldrig läsa den boken.. hoppas den var bra!

2007-05-24 @ 08:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0