suck..

Imorse var jag duktig som jag hade tänkt och gick ut på en ganska-lång promenad. Lite springande blev det också, men mest gång. Det var väldigt skönt att komma in kvart över åtta för att äta frukost och en yrvaken lillebror kom ner för att även han äta frukost. Det kändes bra att veta att man gjort något värt medan vissa låg och sov:P

Pluggandet går ungefär lika bra som igår, fastän jag inte sett någon film . hmm..

Kände mig väldigt huslig när jag stod och gjorde 5 portioner med falaflar och couscous, så nu har jag fyra matlådor till skolan/jobbet:)

Jag och Ida satt och drömde över telefonen om att köpa inlines till sommaren, och jag hittade ett par på tradera med alla möjliga slags skydd, hoppas bara på att dom inte går upp i pris för mycket  (>.<).

Jag blev överlycklig när jag kollade i brevlådan och hittade mitt paket från discshop, slet lyckligt upp kartongen och hittade .... FEL dvd! Dom hade skickat en annan version av Jane Eyre, inte den jag beställde. Så det blev att sätta sig ner och skriva ett mail, som jag fick väldigt snabbt svar på, där dom bad om ursäkt och skulle skicka den dvd jag ville ha så skulle jag sen kunna skicka tillbaka den jag fick. kanske lika bra, annars skulle jag väl sitta inne och uggla hela dagarna med serien ^^ .

Nu ska jag ta och skärpa till mig och plugga så att jag med gott samvete kan se Bones ikväll:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0