una cerveza grande, por favor

idag var jag och mamma på stan på jakt efter "solfjärdrar" att ha i fönstret för att skydda blommorna från solen. Efter många om och men så hittade vi dem till slut på Jacks, sedan for vi till obs och åt räkmacka. Mums:)

Där inhandlade vi även middag och jag hittade ett par finfina sommarskor och sockar hamnade också i korgen.

När vi kom hem blev det dax att plugga igen, men det gick ganska fort och underlättades enormt när jag fick mitt lönebesked som var mycket bättre än vad jag hade trott:) så jag överlever nog en månad till verkar det som:P

Fick ett otroligt chokladabstinens, eftersom det är mitt personliga årsbästa att inte ha ätit choklad på fem dagar:P

Imorgon ska jag på bio och äntligen få se Pirates 3an:D Kan knappt bärga mig!

Var på bibblan nyss och lånade "Jane Eyre" , en äkta sommarbok:) Läste den för två år sen när sommaren var som bäst, så nu när jag ser omslaget så tänker jag bara på underbart väder, så vart tvungen att läsa om den:P
Väldigt bra!

Sitter och har uppe ett spansk-inlärnings-program för att förhoppningsvis kunna lära mig språket lite bättre, men ingenting fastnar, som vanligt.

Torsdag redan, shit vad veckorna går fort nu. Och appropå gå så verkar det som att min hund är less på att vänta på sin promenad då hon kommer och puffar på min arm och nosar i min byxficka:P  ska nog ta en promenad då

Adíos

image11  image12

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha erika kan du ringa till mig imorgon efter du sett filmen och säga om den var bra?? :D hehehe

2007-05-24 @ 20:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0