underbara onsdag

japp nu verkar det som att alla har en sån här, när t.o.m. mina kära vänner Johanna och Isabella har skaffat en så gissar jag, som förut-krönt-datanörd, att det var även dax att jag skaffade en.

Idag har varit en relativt bra dag. For till skolan, hade intressanta föreläsningar och fick tillbaka tentan med ett G (wee), var ute och gick med Bella i regnet (fan vad bra vi är:P), åkte buss hem med Emelie J (helt otroligt underbart snäll människa), kom hem och hittade Marlon i en skål i köket istället för i akvariet, for på Maxi för ovanlighetens skull, tänkte köpa mörk choklad till "Men in Trees" men upptäckte att man aldrig ska gå på Maxi när man är vrålhungrig, så det blev en godispåse istället. Vart dock less så nu väntar jag på att min lillebror ska komma hem och ta den så jag slipper (väldigt trevlig storasyster som ger onödigt dåliga saker till min lillebror:P).

Såg en Wallanderfilm med min pappa och drack lite kaffe (otroligt gott, saknar) och rusade sedan upp för att hinna i tid till att se "Men in Trees", mitt absoluta favoritprogram. Eller ja, efter Vänner och Sex and the City förstås. Har saknat serien när det har varit hockey två veckor på rad istället:S

Och ja, nu funderar jag på att se en till Wallanderfilm (mestadels p.g.a. Ola Rapace, men filmerna är faktiskt riktigt bra trots min tidigare kritik då jag bara tyckte att Beckfilmerna var något att se).
 
Började tänka på Rom när jag läste Johannapannas blogg och insåg hur mycket jag saknade att vara där med tre utav mina bästa vänner. Vi hade riktigt roligt, visst? Eller ja, förutom vissa stunder som t.ex. på bussen;) Kan inte förstå hur vi kunde ändra allas fördomar om att tjejer är de som har renast runt om sig och älskar att städa. hmm..

image2
Bella, Johanna, Sofi . Ja, vad ska man säga? Man blir som man umgås;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0