veckans kap

Idag var jag och Ida på stan i jakt på inlines, vi gick igenom alla (tre) sportaffärerna och till slut gick vi tillbaks till Stadium där vi hittade ett par som jag tyckte passade väldigt bra iaf. Malin följde med dit och vi skämtade med henne att hon borde pröva barninlines för 200 kr, det var upp till strl 36 så hon kanske skulle kunna köpa dom. Vi öppnade kartongen och 36:orna såg ut som 40-41:or. Vi prövade dom och 35:or och vi kunde ha dom! Så jag köpte ett par 36:or inlines. Kändes helt underbart :D För 200 kr!
Sen så blev det till lite pengar då vi köpte handleds-,armbågs- och knäskydd + hjälm. Men jag höll mig ändå till under 550 kr för allt så jag är nöjd:)

Nu ska jag äta sen ska jag och Ida ut för att hitta någon bra plats utan människor så att vi kan öva på att åka utan att falla:P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan tipsa om vägen till Ersmark! den är toppen med inlines, speciellt efter dom sopat den på våren :) blir också sugen på åka, kanske får komma till KG och ta en runda med er. Lycka till :)

2007-06-01 @ 12:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0