andas

okej, nu är det dags för min revansch med l.med.räkn. . men nu är jag så grymt mycket mer förberedd än förra gången. så det borde inte gå sämre iaf;) dåligt tecken om min lärare inte ens vet vem jag är? hmmm..

gick och la mig tidigt igår, såg inte ens idol (prioriterade film:P), såg först nu att Christoffer åkte! WTF?  Trodde han skulle vara kvar länge!  Hur glada är några utav mina kära vänner nu?;) Ringde ni och röstade?:P

Nej nu ska jag börja göra mig klar, köra till skolan, skriva den jävla tentan, komma hem, försöka mig på hemtentan... fan att jag är så oorganiserad! varför lär jag mig aldrig att inte skjuta upp saker??
Men jag vet iaf själva upplägget så det borde lösa sig:)

Herrå!

image62

Kommentarer
Postat av: Sofi

Fy fan vad jag grät igår alltså. Det fanns inget slut :P

2007-11-10 @ 12:29:39
Postat av: joois

hoppas du klarar det ;) hejjar på dig !!! :D

2007-11-11 @ 12:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0