Friday

Äntligen hemma.

Började sju imorse, hade min orosfyllda tel.konf. men det gick bra tycker jag:) Tur att jag hade en uska och en ssk som är helt underbara:) var inte alls beredda på de frågor som min lärare bombaderade mig med, "Hur tänker du kritiskt om vårdmiljön? Hygienen? Har personalen tid att vara med de boende? Får de gå ut? osv. " Tur att det faktiskt är ett väldigt bra boende så att jag kunde svara bra och positivt på allt:P

Slutade halv två, sista dagen, blandade känslor, skönt men kommer ändå sakna det lite. Cyklade som en dåre hem, slängde på mig andra kläder och hoppade in i bilen för att möta Johanna och Anna på skolan kvart över två. Visade sig att dom redan var där, medan jag stod ute och frös och fick panik för att jag inte fick mig in. Skolan var stängd. Ringde till Anna, och fick se Johanna komma och släppa in mig. Känns lite konstigt att vara på skolan då den är tom :P

Dom hade varit väldigt duktiga och effektiva och dom var typ de enda som gjorde något då jag kom dit, trött i huvudet, yr och bara ville sova. Men lovade att skriva in allt på datorn hemma och maila till dom så att dom slapp oroa sig för det iaf:) Tur att man har sånna snälla klasskompisar som kan stå ut med en när man är helt borta:P

Ikväll blir det förhoppningsvis filmkväll med Ida and Malin, då vi ska se "Room 1408" och Idol of course;)

Nu ska jag skriva in våran analys så att jag slipper tänka så mycket på det sen och sen sova/läsa:)

Kupo!


00.25
Fy fan vilken film. Såg typ en tredjedel utav den, och resten av tiden gömde jag mig bakom en kudde;P Förstår inte varför jag kan bli så sugen på att se sånna skräckfilmer, och sen inse att jag var skvatt galen.

Så lycklig! Fick i en tidig födelsedagspresent av Ida och Malin klippning!! Har bokat på onsdag på Karma och längtar!! Vilka tokiga vänner jag har:P
Funderar på hur jag vill klippa. Ida föreslog mycket uppklippt, men fortfarande så att jag har långt hår och klippa luggen, låter väldigt bra, he blir nog så:P :D :D :D

Nu ska Erika sova, har läst ut min älsklingsbok, så jag ska tänka lite grann över den:P

image57  image58   image59


image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0