min vän <3<3<3

man kommer till en punkt då man tror att man inte kan gråta mer. Sen inser man att tårarna kommer alltid tillbaka.
Vad blir vi utan dig? Hur skulle världen se ut? Snälla, låt oss inte få veta det. Vi behöver dig vännen.
Du har alltid fått mig att skratta när jag mest behövde det. Du har alltid ställt upp.

Jag är så tacksam över hur omtänksam du är, om du inte hade farit till stan för min skull.. vill inte tänka på vad som hade hänt.

Du ska klara det här. Vi ska fortsätta ha roligt tillsammans. Vi ska spela spel. Sjunga. Skratta. Dra skämt som ingen annan skulle tycka var roliga.

Jag ska sluta säga dumma saker om Henke Larsson.. Och äta tonfisk... Jag lovar. Om du bara kämpar.

Jag älskar dig vännen. Det är omöjligt att inte göra det, alla som känner dig gör det. Vi alla behöver dig.


image63


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0