Så vacker, så fridfull

Jag är så tacksam att jag fick vara hos dig idag. Det hjälpte mig lite att förstå, att dina ögon är stängda för alltid.
Någon sa att du var så lik Snövit som någon kunde vara, och det stämmer verkligen. Du var så vacker, det såg ut som att du sov. Ditt mörka hår, mot din nu blekare hud.

Kläderna som dom valt ut till dig, var exakt Sofi-kläder. Dina Sofi-byxor, din Sofi-klänning och din Sofi-kofta.

Jag är så glad att du får ha med dig inramade foton av din pappa och Christoffer. Och ditt Henke Larsson lakan. De sakerna är ett måste för att du ska kunna resa någonstans långt bort.

Har försökt hitta någon fin dikt som ska vara till annonsen, men ingen dikt kan någonsin beskriva hur vi känner, eller hur speciell du var.

Vi måste nöja oss med någon som är så nära som möjligt.



Sofi #10



image65



Vi ses i Nangijala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0