taskig:P

The island of my heart


For almost a decade I've been dreaming of one place

It's the island of my heart

The only place where I want to end my days

The only country I long for


It's hills and peace

Mountains and love

Ireland is were my soul belongs

In the cottage of my imagination


When everything is untenable

I pay it a visit

I sit on the grass and watch the fields

Feel the wind


The rain is coming

But I don't care

It only makes the island more beautiful

Makes it even more green


Now you've heard of my soul's desire

The only place I can really think of as home

The country that takes my thoughts away

Ireland is where I want to go






___________________________________________

fan vad taskig jag är! var på min praktik då en utav cheferna kom in och frågade om jag ville jobba natt på lördag.. Jag sa ja, trots att jag skulle ha filmkväll med Ida och Malin, men behöver pengar! och har aldrig jobbat natt, så det blir spännande:P
Smsar Ida och Malin får tillbaka ett sms av Ida att hon hade sagt nej till att jobba den turen för att vi skulle se film! Fan visar på vem som är en bättre vän:P
men aja, filmkvällen tycks bli av imorgon iaf :)


nu ska jag skriva hemtenta eller plugga l.med. räkn. vet inte riktigt.. känns mer som att jag vill satsa på l.med. omtentan. så tror det blir den:P

Kupo!


Kommentarer
Postat av: bella

hahaha sån otur :P men du pluggar ju faktiskt och kan inte tacka ja förutom på helgerna. ;)

2007-11-01 @ 17:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0