trött i huvudet, men ändå full av energy

aah, hemma från heldag i skolan. Först redovisning/analys, inte så kul att se sig själv på film men men ;P

Satt sedan från halv elva till halv fyra och pluggade på l.med.räkn.tentan med mina goa klasskompisar, jävlar vad duktiga vi var:D
Ska återhämta oss och ta nya tag imorgon :)

Längtar tills imorgon, Först gym med Ida, sen min efterlängtade klippning (tack <3), sen träffa mina underbara girls och äta finlunch på restaurang, och Johanna better call us eftersom hon inte kunde vara med:P
Sen så bär det av till skolan då:P

nu väntar jag på maat, hungrig!

Vill bara make a shout out åt mina underbara vänner! Saknar er, och ni är en stor del till varför jag kan le på dagarna:)
Tack för att ni finns

--------------------------------------------------------------------------------------------
*Tack för min underbara present, och för att ni alltid få mig att le åt vad som helst <3
--------------------------------------------------------------------------------------------
*Vi kommer kunna träffas ändå gumman, det här är något bra, och vi tror på dig <3
--------------------------------------------------------------------------------------------
*Ni är starka, ni klarar allt, Role Models! <3
--------------------------------------------------------------------------------------------
*Saknar dig vännen, vi måste verkligen ta tid till att träffas, du har känt mig längre än mig själv och alltid funnits där för mig:) Through good and bad gumman:) Bästisar sen blöjtiden och tills vi är tillbaks där igen, visst?:P <3
--------------------------------------------------------------------------------------------
image61

Kommentarer
Postat av: blöjpolarn

Självklart! tills blöjorna sitter på plats igen och vi jagar varann på servicehuset i våra rulatorer! så länge ska vi vara vänner om inte längre :D

2007-11-06 @ 20:37:19
Postat av: bella

aj fick ont i hjärtat :D så söta ni är du och johanna!!! god damnit

2007-11-06 @ 23:18:20
Postat av: joois

hehe sweeet ;)
men du gjorde ni inte något idag eller hur vart det :)

2007-11-07 @ 17:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0