Chocolat

Har nyss sett Chocolat. underbar film. Har överhuvudtaget sett mycket TV idag. Två Wallanderfilmer, den sista och en annan. Inga kommentarer.

Men har varit lite duktig idag, jag och Johanna var hurtiga och gjorde våran analys så skönt att slippa tänka på den:)

Har även varit förbi servicehuset och pratat med chefen. Ska börja kl. 1 på måndag likamed sovmorgon:) Smet förbi fyran och träffade några utav jobbarna där:) Kul att se dom, en del har jag inte träffat på flera månader.

Ikväll är det fotboll! Ska förbi ICA och ladda upp inför den med fotbollstjejerna:P Tycker att nu på sista tiden går det alltid så bra när vi ser på fotbollen tillsammans så he är lika bra att fortsätta;P Åh, hoppas vi vinner! Är orolig.

Och på lördag blir det party med stadstjejerna:D Kul kul kul:) Fast de som känner mig vet att jag kanske inte är någon big-drinker, men kul att umgås iaf;)

Ja, sammanfattning av mitt högst intressanta liv:P

Har äntligen hittat någon som uppskattar film lika mycket som jag:D:D En australienare som t.o.m. gillar gamla filmer:D Så nu har man någon att diskutera lite äldre skådespelare med;)

Kommentarer
Postat av: joois

HAHA weei erika johnny deep osnygg han är i den ;)
Avis jag blir måste se den någon dag också;)
O föressten det kanske blir buss ändå på lördag få se vilket väder det kommer att bli!! Men jabg längtar då ska det festas!! Och du med din muupp ;) vi kan ju föressten höras imornkväll :) KRaaam påre

2007-10-18 @ 20:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0