Onsdag

Ska snart iväg till skolan, men har någon minut att undvara:P Nya kursen har börjat, har inte bestämt mig för om jag gillar den eller inte :P mycket små saker man måste göra och lämna in plus hemtentan gör att den hamnar på minus .

Iaf, fått veta kl. kemi och l.med.räkn., klarade kl.kemi men förutsägbart inte l.med.räkn.. Aja, det är bara att ta nya tag på den och förbereda sig för omtentan.

Måste gå nu, saknar er mina vänner! Vi måste göra något snart. Förlåt om jag inte varit en bra vän, men det här är vad jag är just nu, vad jag är men inte vad jag vill vara. Det är så mycket som jag måste reda upp med mig själv som gör så att jag inte är den vän ni förtjänar.

Kram

Kommentarer
Postat av: bella

du är en bra vän vare sig du har mycket att göra eller inte :P det handlar inte om dig som person. tycker om dig iaf. Jag finns kvar här när skolan är över och om du då får mycket med jobb så finns jag kvar efter pensionen ;)

2007-10-10 @ 13:25:02
Postat av: joois

aah okej, men du klarare ju next time ;).. OOOh nice vad kul :D hehe då ska vi fessstA!!! weeeio!! jo jag kommer hem på söndagkväll jobbar typ ganska mycket till veckan näämligen :) jo hörde om middagen var den god? :) vad åt ni haha..o vart??
men till veckan så kanske vi kan se bio eller nått?? jag kan alla dagar nästa vecka på kvällarna tror jag iaf eller ska kolla om det inte var någon kväll ja jobbade också :P...kraaaaam!!

2007-10-10 @ 19:42:53
Postat av: joois

Föressten du är alltid en bra vän tookfia ;)..
HEHE ååh vad gott vad åt dom andra? :D..hihi aa nästa lördag så ska jag åka buss till umeå någon gång mitt på dagen, jobbar till kl tolv men sen så ;) då kan vi å ju åka samtidigt? :D.. jaa det blir superbra!! jaa jag gör det!! KRAM

2007-10-12 @ 10:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0