weehoo omtenta!

Ja, 100% säker på omtenta då jag läste fel på en fråga (vi skyller på det, okej?) och råkade göra den verksamma substansen 5ggr mer än vad den skulle göra. Man kunde ju ha hoppats på komplettering, men jag misstänker att det inte skulle vara så bra i vardagliga livet som ssk att göra detta misstag ;P så det blir en omtenta att se fram emot.
Kan egentligen inte vara så förbannad då jag prioriterade att se "Sex and the City" ist. för att plugga. Nu vet jag att det krävs nog lite mer plugg än två dagar innan;P

Annars så träffade jag en munk idag! En från Ungern som bott i Indien i 15 år och var nu här för att samla in pengar till "World Food". Skänkte lite grann och fick en bok :D Om reinkarnation och sånt. KUL:D

My folks kom hem idag också, till ett städat hus (jag har varit duktig:P), med lite presenter och sånt från Grekland:)
Det har varit skönt att vara själv hemma, men det uppskattas att inte behöva laga mat, a.k.a. värma pizza i ugn, och någon annan som får leka taxi åt lillebror:P

Såg nyss Die Hard 2, vart överlycklig över att den gick på TV, har velat se den lääänge! Fy fan vad cool han är! Snyggt med flygplanet!

Nej nu ska jag sova, njuta av att sova så länge jag vill, inte ha ångest över att måsta plugga utan bara vara:)

"Yippee-ki-yay, motherfucker."

image50

Kommentarer
Postat av: joois

Men är du säker på att du itneklarade den?, men isåfall så klarar du ju det nästa gång ju eerika :)
(Jag håller tummarna) ååh vi saknade dig i lördags hehe, du är jättevälkommen på lördagen den 20 okt på postenfesten sofi o bella ska nog komma :D skulle vara sååå kul om alla kunde komma hit och vi var med varandra o festade o hade de kul :):) jajjafår vel se framöver ;) miss you my friend;)

2007-10-07 @ 20:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0