Äntligen fredag:D

Helpeppad för ikväll:) lite trött och allmänt förvirrad, men är det ovanligt? Svara inte på den frågan tack;)

Trevlig dag, förstod l.med.räkningen tacka gud för det:P hon förklarade saker som jag undrat över och NU fattar jag:D

Har köpt två tröjor och kan nu inte bestämma mig för vilken jag ska ha, den ena är min favorittröja som jag slängde på São Miguel (kackerlacksincidenten) och den andra är lite längre. Tror det lutar mot den längre.
Och köpte en sån där "surprisepåse" för 25 kr och fick ett halsband som jag tror jag ska ha:)

Först ska jag till Sofi och träffa the girls där och vara med dom ett litet tag, gissar på att det blir singstar;P KUL:D
Kanske stå och tjoa lite på balkongen och se om min käre barndomsvän med familj är hemma :P

Sen ska jag vidare på a-torp, till Pervin närmare bestämt där det är en annan förfest med klasskompisarna:D

Och sen ut, vet inte riktigt vart, Statt eller Balzac, vi lär märka:P

Och imorgon, SOVA! och äta gott! Se film. Ta det lugnt. PERFEKT:D

Hojt Hojt!

Kommentarer
Postat av: Joois

HEHE jo tack allt är bra med mig annars ööh jag pluggar o jobbar, o sökjer jobb hehe nu minns jag inte vad du skrev men, eler jo tack johnny deep vill vi träffa miihihihii!!!!
okej o oj jasså i stress ja det är olika för mig ibland funkar det andra gånger funkar det skit för mig :) händer i skolan i veckna då :)

2007-09-16 @ 20:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0