En klar, tre kvar

Äntligen är man på väg någonstans! Skrev mikrobiologitentan idag. Får väl se hur den går, vill inte jinxa det. men förhoppningsvis är han snäll när han rättar:)

Efter tentan gick jag och Sofia och satte oss i cafeét och pluggade. Eller blev kanske inte så supermycket pluggande, vi pratade ganska mycket, men lite gick då in. Känns ganska bra med farmakologin nu. Och det bästa är att jag kan ha en pluggfri kväll utan att känna ångest över det:D Så ska njuta ordentligt och ta hand om mina lediga timmar. Ta med Freja ut på promenad, se Idol, kanske se en film :P

Träffade EmJ idag också! Har spanat efter henne ända sen skolan började om, men nu så vet jag då att hon finns faktiskt där:P Lika glad som vanligt:P

Ska äta nu

Hojt Hojt!

Uppdatering 19.58

HAHAHA fy fan vilken rolig hund jag har! Mamma håller på att diska hennes vattenskål, och vi kom nyss in från promenad. Sitter vid datorn och hör ett slags steppande från toan. Går dit och kollar. Där står Freja och försöker ta sig ner i toastolen!! Ser bara hur hon försöker he upp ena tassen men inte vågar riktigt. HAHA stackarn var törstig

Kommentarer
Postat av: Sofi

:D ja, de var coolt.. är fortfarande i chock typ.

2007-09-19 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0