Gula och vita och patogena och vafan

spyr snart bakterier. sitter och försöker lära in mig alla dom där jävla namnen, bra ssk jag kommer bli "har han haft Varicellae Zoster någon gång, Erika?" "HUH??!"

herre min je.


Fick mina foton idag, så har satt in 4 st i ramen nu, bara ett som saknas:) fast måste nog beställa ett nytt på Ida och Malin, råkade klippa det så det blev lite konstigt:S men dom andra ser då jättebra ut:D

Har ett fint kort på tre söta tjejer som sitter och ser Roma-Lazio, undrar vilka det kan vara;P
Ett fint på Johanna, Johan och Anton :)
Och ett på Frejsen:P
Och det på Ida och Malin
Saknas bara familjen, måste gå och framkalla ett

Läste ut Hemsöborna igår, så idag ska jag börja med nästa bok som jag köpte idag. Den var något tjockare:S men men får se om den är bra:P

Nu är mitt break slut

Hojt Hojt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad du är duktig :D jag saknar dej, var så länge sedan vi sågs :( Jag kommer till kg på fredag, mamma ska bjuda på mat. Jag kanske kan komma till dej sen?

2007-09-18 @ 19:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0