mikrobiologi eller våra bästa år? det är frågan

haha ja idag skulle jag plugga, vilket förstås resulterade i att se reprisen plus dagens avsnitt av våra bästa år och oprah och montel williams show. Bra jobbat, Erika!

Anledningen till att jag såg våra bästa år, öh, ja, det förklarar sig själv med denna video:P snygga snygga Eric Winter. 

Ska lyckas lura ut mig själv på promenad senare också, hittade olika mp3böcker man kan köpa på internetbokhandlar så jag har köpt en och hett in på mobilen så det blir mer peppande att gå ut och gå:) det blev "Populärmusik från Vittula":P har sagt så många ggr till mig själv att jag ska läsa den, så nu slår jag två flugor i en smäll:D 
Får se om den är så bra som alla säger:)

Nej nu SKA jag plugga!
 


Kommentarer
Postat av: Sofi

Okej, blir bra :) Lycka till med pluggandet.. är inte avundsjuk :P

2007-09-13 @ 16:02:28
Postat av: bella

fan är det skönt med mp3 böcker?
den är kung ju :P

2007-09-13 @ 18:10:22
Postat av: joois

HEHE javisst man väljer dom som är snyggast duvet :D hehe oohh alltså dom skådisarna är så heeta, alltså jag vill träffa johnny deep erika :D wooooow så jävla häftigt det skulle
vara hehe, kan vi itne faar o hälsa på honom?? HAHAHA

2007-09-13 @ 19:24:02
Postat av: joois

o föressten går det bra med pluggandet annars då? :)

2007-09-13 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0