Regnigt värre

Sitter och kollar runt lite grann på internet och samlar ihop kraft för att plugga. Ovanligt?:P

Helgen har varit skön, fredagen var jätterolig, lördagen gick åt till att se "Jane Eyre" och "Stolthet och Fördom", ska nog inte ens räkna ut hur många timmar det blev, eftersom båda är BBC serier:S Men trevligt var det :D

Igår så städade jag bilen, gick ut på en härlig promenad och lyssnade på "Populärmusik från Vittula", sen så vet jag inte riktigt vad jag gjorde. Jo, var och tvättade bilen, skjutsade min lillebror till stan, satt vid datorn, såg "En Vampyrs Bekännelse" och "Mord i Sinnet".

OCH beställde böcker!

Längtar! Har beställt tre böcker till nästa kurs, en bok som heter "Choking on Marlon Brando", vet inte riktigt vad den handlar om, men vafan namnet säger väl allt:P, och 3 Sylvia Browne böcker. Hon är ett medium och verkligen jätteintressant att lyssna på och jag tror böckerna kommer vara helt otroliga:D

Idag har jag varit i skolan, fick både skjuts dit och hämtning, tur att man har sånna som inte tycker att man ska gå ute så mycket när det ösregnar, jag och mamma for sen till obs och åt räkmackor, mums:)

Sen har jag sovit och lyssnat lite på musik och suttit här.

Hojt Hojt!

Kommentarer
Postat av: Joois

haha jag skulle också behöva städa bilen men dt är sååå tråkigt haha så jag döör :P..hehe du att mord i sinnet var bra btw i söndags ;)

2007-09-18 @ 09:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0