Sista föreläsningen och varit på studiebesök på lassa

Skönt. Inge mer man måste lära sig till tentorna nu. Nu kan man bara vara hemma och koncentrera sig på att plugga .

Vi var på kem lab och blodcentralen idag, det var väldigt intressant:) Och ofattbart att jag inte svimmade av allt blod! Duktigt Erika :)

Har nyss kommit in från en promenad med Freja, Ida och Ronja. Freja och Ronja kom väldigt bra överens, skönt. Märktes att Freja var den som bestämde, haha en mellanstor hund bestämmer över en som ser ut som ett lejon blandat med en björn:P

Nu ska jag läsa en bok som jag fick hem idag, äntligen:)

Kommentarer
Postat av: Joois

hehe hääärligt erika!! åå vad avis kjag blir lite kul att få fara på lassa på besök :D var det intressant btw? ;P
Ååh föressten ja missade mord i sinnet i söndags var det bra? :)

2007-09-27 @ 15:44:57
Postat av: Joois

hehe okeej, ska iaf se det på söndag ;P hähä, aaa visst är jag har kommit igårn med min träning nu, det är ju rååskönt att träna,hehe, dock lite ensamt var det idag men men man överlver!! :)

2007-09-27 @ 17:46:29
Postat av: Joois

yeeah, jo jag köpte den första jag med kom jag på :9 ska köpa dom andra sen efter ja ha läst dom :) aa visst är böckerna bra hehe dom är nog bra för alla tror jag :D hoppas ni får kul ikväll btw :)

2007-09-29 @ 11:37:23
Postat av: Sofi

Det var en helvetes dag igår. Det gick för fan aldrig över!! Är typ fortfarande full.. de här är inge bra!

2007-10-01 @ 09:53:53
Postat av: soffan

Nej, är ej röksugen :P
usch

2007-10-01 @ 14:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0