skön dag

Idag blir en riktigt underbar slappardag. som igår kväll:) såg tv, sen sov mellan 18-21 och såg friidrott, numbers och sen sov jag igen. känner mig verkligen slut, och då är det så skönt att veta att jag kan sova:) det är så lugnt och tyst hemma. Skönt!

Vaknade runt halv tio imorse och blev chockad när jag såg norran fastklämd på dörrhandtaget:S hur den kom dit är en fråga?:S men jag slapp då gå ut och hämta den så det var skönt:P misstänker att det var mostrarna som förvarnade att de skulle komma på morgonen för att plocka lite äpplen.

Såg ett avsnitt av "Planet Earth" om grottor och sen "She's the man" haha fan har sett den typ 20 ggr men sitter ändå och skrattar för mig själv:P

Igår var både roligt och lite sorgligt. Träffade Johanna, Johan och Anton :D så roligt att se dom igen :D Sen ringde Monika och vi pratade lite grann och jag frågade när hon skulle fara och då säger hon "Idag". VAFAN?! Jag trodde det skulle vara nästa vecka ! Men hon kom förbi så vi hann träffa hon en liten stund iaf. Hoppas på att få många mail och att prata med hon på msn så man får hålla sig uppdaterad av sin vän. Hoppas hon får det jättekul i Brighton! Måste fara och hälsa på henne sen när jag får pengar och tid:)

Så ikväll så gäller det:) Kommer bli en riktigt spännande match tror jag, men jävlar om någon svensk supporter får för sig att springa ut:P


"Alla vägar bär till Jörn" - Malin

Kommentarer
Postat av: Joois

HAHA jo zlatan var sämst, usch det var en bra match men han hade faktiskt ganska många chanser och han missa alla också :p, hur gåre med skolan föresten erikapika? :D

2007-09-09 @ 17:43:22
Postat av: Joois

hehe precis :P AA klart jag gjorde det var ett ganska hyffsat avsnitt ändå? :) ellr såg du avsnittet? ;) hehe ååh alltså jag skulle typ vilja träffa Tony Hill på riktigt HAHA..Okej, lycka till med pluggningen iaf lyckost dig som får plugga till ssk ;)

2007-09-09 @ 23:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0